هتل مریم کیش

هتل مریم کیش هتل پنج ستاره

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

هتل کیش

هتل کیش یکی از هتل‌های پنج ستاره و تازه تاسیس جزیره کیش می‌باشد که سال 1396 به بهره‌برداری و شروع کار خود را آغار نمود.این هتل از مجموعه هتل های مهدسا کیش می باشد که از محبوب ترین گروه هتل های کیش می باشند .

هتل کیش در نزدیکی سواحل همیشه خلیج فارس قرار گرفته و میهمانان هتل می‌توانند به آسانی و با پیاده‌روی در فاصله‌ای حدود 700 متر به تماشای سواحل نیلگون خلیج‌فارس بنشینند.

هتل کیش در زیباترین و بهترین منطقه اقلیمی جزیره کیش در زمینی به مساحت شانزده (16) هکتار در 14 طبقه در 336 باب اتاق با امکانات کامل اقامتی آماده ارائه خدمات به مسافران کیش بنا شده است.مساحت این هتل باعث شده است که این هتل را در شمار بزرگترین هتل های کیش قرار دهیم در حال حاضر فاز اول هتل کیش افتتاح شده است که در حال حاضر ۱۰۰باب اتاق آن فعال می باشد و آماده رزرو است و تا پاییز امسال فاز دوم ونهایی هتل کیش افتتاح می شود.

هتل کیش دارای موقعیت عالی و در مجاورت مراکز خرید، اسکله تفریحی و تفریحات دریایی قرار گرفته است که علاوه بر از استفاده از فضای سبز زیبا، تمامی طبقات و رستوران هتل کیش در دیدی وسیع در قلب جزیره کیش قرار گرفته است.

 هتل کیش دارای انواع اتاق‌های سینگل٬ دوتخته از نوع دبل و تویین٬ سه تخته و سوییت هایی که برای چهار نفر مناسب می باشد. که بسیاری از این اتاق ها با دید کامل دریا و غروب خورشید بسیار دل‌انگیز می باشد.

امکانات هتل کیش:

هتل کیش تمامی امکانات یک هتل پنج_ستاره اعم از ترانفسر رایگان، سیستم اطلاع‌رسانی بی ام اس

 مجموعه ورزشی آقایان و بانوان، مجموعه کافی‌شاپ سرپوشیده، زمین تنیس با ابعاد استاندارد و بین المللی، ارائه کلیه خدمات تفریحی و گردشگری اعم از گشت دور جزیره و تمامی دیگر امکانات را دارا می‌باشد.

هتل کیش تمام توان خود را در جهت میزبانی و رعایت کامل اصول میهمان نوازی در فرهنگ اصیل ایرانی را به همت گماشته تا لحظاتی آرامش بخش و خاطره انگیز به مسافران هدیه نماید.

شما می توانید این هتل را در بخش رزرو هتل های کیش و تور کیش از پایگاه اینترنتی کیش لند یار رزرو نمایید. یا باشماره تلفن های ۰۵۱۳۸۰۹۵یا۰۲۱۲۵۹۱۷۹۵۵تماس حاصل فرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

هتل شایان



هتل_شایان


هتل نام آشنای پنج ستاره پارس_شایان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌_های_کیش می‌باشد که در سال 1351 افتتاح شده و از بزرگترین و مجلل‌ترین هتل‌ های جنوب کشور به شمار می رود که در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج_فارس و بسیاری از جاذبه‌_های_گردشگری و فرودگاه واقع شده است.

این هتل از سال 1388 به مجموعه هتل__های_پارس پیوست. هتل_شایان با 4 طبقه دارای 195 باب واحد اقامتی با نمایی بی‌نظیر و تمامی امکانات رفاهی و اقامتی می‌باشد. بزرگترین اسکله تفریحی_جزیره نیز روبروی هتل_شایان قرار دارد.


از جمله امکانات محیطی و رفاهی این هتل پنج ستاره شایان می‌توان به رستوران‌ها و سالن‌‌های مجلل نظیر رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر، رستوران سنتی باغ بهشت، برگزاری جشن مفرح شبانه هر شب از ساعت 12:30 تا 3:00 بامداد، کافی شاپ، فست فود، فضای سبز زیبای هتل، استخر روباز، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، فروشگاه های متنوع و کادر مجرب و تحصیلکرده اشاره کرد.


از دیگر امکانات مجزا کننده هتل_شایان داشتن سوییت‌های ساحلی که به (کابانا) معروف می‌باشند این سوئیت‌ها در محوطه بیرونی هتل و نزدیک به ساحل می‌باشند. فاصله این سوییت‌ها تا لابی هتل حدود۵۰ متر و تا ساحل دریا حدود ۱۵۰ متر است. در سوییت‌_های_ساحلی هم سه تیپ اتاق مانند ساختمان اصلی هتل وجود دارد:

که شامل سوییت دو تخته ، سوییت سه تخته و سوییت چهار تخته بوده و متراژ حدودی آنها ۳۵ متر مربع است. از تجهیزات داخل این اتاق‌ها می‌توان از مبلمان ، تلویزیون و یخچال نام برد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر با آژانس_سریع_سیر_خراسان (کیش_لندیار) نماینده مستقیم فروش هتل_شایان_کیش با مناسب‌ترین نرخ‌ها تماس حاصل نمایید.


👨پشتیبانی↙️

09198906504

 

☎️پاسخگویی 24 ساعته(8خط)تهران و مشهد


📞021-25917955

📞051-38559538-40

📞051-38095

موافقین ۰ مخالفین ۰

پارک ساحلی مرجان

جاذبه_های_گردشگری_کیش

پارک_ساحلی_مرجان


پارک_ساحلی_مرجان که در شرق جزیره_کیش واقع شده، یکی از زیباترین مراکز دیدنی کیش و زیباترین ساحل سرسبز جزیره_کیش است.


بسیاری از مسافران و ساکنین جزیره اوقات تفریحی خود را در کنار این پارک می گذرانند و از مناظر زیبای ساحلی کیش لذت می برند. 

آلاچیق ها و محوطه سازی جذاب این پارک ساحلی فرصت مناسبی را برای بازدید کنندگان بوجود آورده که فارغ از هیاهوی بازار به دیدار دریا و چشم انداز های زیبای طبیعت اطراف بروند و در طول اقامت خود در جزیره_کیش از این منطقه که دارای ساحلی بسیار زلال و شفاف می باشد دیدن کنند.


علاوه بر این تماشای طلوع آفتاب از این پارک، خاطره ای فراموش نشدنی است. آلاچیق های زیبایی در سطح ساحل پراکنده شده و پیست دوچرخه سواری کیش نیز از این ساحل زیبا میگذرد. 

در این ساحل مرکز تفریحات دریایی هم برای تفریح بازدید کنندگان وجود دارد. در این ساحل اسکله کوچکی هم قرار دارد که شما را به میان آبهای نیلگون این سواحل_مرجانی زیبا هدایت می کند.


در بین مرجان های این ساحل پر از ماهیان و آبزیان زیبای جزیره_کیش است که از روی اسکله به راحتی قابل مشاهده است.


👨پشتیبانی↙️


09198906504

 

☎️پاسخگویی 24 ساعته(8خط)تهران و مشهد


📞021-25917955

📞051-38559538-40

📞051-38095

موافقین ۰ مخالفین ۰

کشتی یونانی

کشتی_یونانی

کشتی_یونانی نماد جزیره_کیش میباشد که جزء پربازدیدترین مناطق کیش محسوب میشود. 


در غرب #جزیره یک کشتی عظیم‌الجثه در سواحل نیلگون کیش جا خوش کرده است که به کشتی_یونانی معروف است.

در یکی از روزهای گرم تابستان سال ۱۳۴۵، بومیان جزیره_کیش ناگهان کشتی عظیم‌الجثه‌ای را که در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته بود، دیدند.

هنوز پس از گذشت سال‌ها دلیل به گل نشستن این #کشتی در پس پرده‌ای از ابهام است اما گفته می‌شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دریایی در سواحل جزیره_کیش این اتفاق روی‌ داده است.


این کشتی در سال ۱۳۲۲ شمسی توسط شرکت ویلیام هامیلتون به وزن ۷۰۶۱ تن و به طول ۱۳۶ متر در بندر گلاسکو در اسکاتلند ساخته شد و در روز ۴ مرداد ۱۳۴۵ به هنگام بازگشت از ایران، در سفر دریایی خود به کشور یونان به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورینوکو، یدک کش هلندی برای بیرون کشیدن این کشتی به ثمری نرسید.

تلاش‌های ناموفق زیادی برای بیرون کشیدن آن انجام شد و به ناچار سرنشینان کشتی مجبور به ترک آن شدند و بار آن تخلیه شد، چرا که عملیات بیرون کشیدن کشتی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نبود. اطلاعات بدست آمده از شرکت بیمه لویدز لندن نشان دهنده این است که این کشتی در زمان به گل نشستن متعلق به کشور یونان و بنام کولااف بوده است. این کشتی در ابتدا "شیپور امپراتور" سپس "ناتورالیست" و در سال های بین ۱۳۳۸ تا یکسال قبل از توقف، در مالکیت خطوط کشتیرانی ایران با نام‌های "سیروس فارس"‌، "همدان" در تردد بوده است.


کشتی_یونانی از نظر تاریخی قدمت و اهمیت چندانی ندارد وگذشت زمان کشتی را دچار فرسودگی کرده است.

 قسمت تحتانی کشتی که در آب است بر اثر برخورد امواج دریا با آن پوسیده و هر آن ممکن است فرو افتد.


تماشای خورشید که به آهستگی در پشت کشتی_یونانی در آب های نیلگون #خلیج_فارس غروب می‌کند خاطره‌ای فراموش‌نشدنی و جاویدان است. 

درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان، طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر، تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی_یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت.


پارک ساحلی کشتی_یونانی در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با امکاناتی چون آمفی‌تئاتر، کافه تریا، رستوران ایرانی و لبنانی، غرفه های فروش تنقلات، ایستگاه های کرایه اسکیت، دوچرخه و فروش محصولات ورزشی در محیط پیرامون کشتی_یونانی در دست احداث می‌باشد.


در سال 1959شرکت ایرانی لوید اند کو خرمشهر آن را خریداری کرد و نام کوروش ایرانی را بر روی آن گذاشت و مدیریت آن را نیز در اختیار شرکت بی اشوورث و شرکا قرار داد.


تفریحات در کنار کشتی_یونانی:


تماشای غروب آفتاب

عکاسی از کشتی_یونانی
کشتی_یونانی یک سوژه عالی برای عکاسی است و نیاز به تبحر و دوربین عکاسی حرفه ای نیز نمی باشد شما با یک گوشی ساده و با خلاقیت می توانیدبهترین عکس ها را بگیرید. یک ساعت که  به شکل سُکان کشتی می باشد نیز در نزدیکی این #کشتی قرار دارد که خو نیز سوژه جالب دیگری برای عکاسی می باشد. البته مجسمه های زیادی در پارک کشتی_یونانی نیز وجود دارد که سوژه های زیادی برای عکاسی شما نیز می توانند باشند.


پارک ساحلی کشتی_یونانی


به گفته تورلیدرها  کشتی_یونانی به ذوب آهن اصفهان به دلیل آلایندگی فروخته شده است و شما جزء آخرین افرادی هستید که میتوانید از این کشتی دیدن کنید.


👨پشتیبانی↙️

09198906504

 

☎️پاسخگویی 24 ساعته(8خط)تهران و مشهد


📞021-25917955

📞051-38559538-40

📞051-38095


موافقین ۰ مخالفین ۰

شهر_زیرزمینی-حریره

شهرحریره یکی از بهترین شهرهای زیرزمینی بود که در جزیره کیش قرار داشت.

این شهر حدوده800سال قدمت داشت و همچنین باقی مانده از معماری شهری آن زمان است.

تو شهرحریره جایی بود به نام خانه اعیانی که یادآور خانه های چندخانوار قدیمی بود .این یکی از نمونه خونه های قدیمی در خلیج فارس است.

بخاطر وجود فضاهای خالی و متنوع آن کاشی هایی ستاره ای شکل به وجود اومده بود که خیلی زیبا بودند.

و همچنین میگن بخاطر وجود این کاشی ها به این عمارت ممکنه متعلق به یکی از ثروتمندان کیش بوده.

این شهر دارای فضاهای زیادی مثل بخش کارگاهی و صنعتی که این مجموعه دقیقا کنار دریا بود  که برای دسترسی آسان تر به دریا این مکان را احداث کرده بودند.

مجوعه دیگش حموم بود که شامل صحن های تعددی میشد که سربینه و گرمخونه دو خزینه کوچک وبزرگ در اینجا وجود داشت.

میگن این حمام خصوصی بوده و به صاحب مجموعه اعیانی تعلق داشته است.


بلیط کیش

تور کیش

مکان های دیدنی 

جاذبه ها گردشگری

موافقین ۰ مخالفین ۰

کنسرت_های_کیش

بلیط های کنسرت کیش  رو از سایت خریداری کردیم.محل برگزاری این کنسرت در کیش آوای خلیج فارس بود که از بزرگترین مجموعه فرهنگی و تفریحی ایرانه که حتی بزرگترین آبنمای خاورمیانه رو هم داره و وجود لیرزشو و ویدیو پروجکشن و پرده آبی و افکت آتش و رباتهای پیشرفته که همین کمک میکنه خواننده ها در کیش اجرای بسیار زیبایی داشته باشن.
بخاطر آب و هوای خوب در این فصل مسافران زیادی اونجا بودن و همچنین بخاطر برگزاری عالی کنسرت های کیش بیشتره مسافرا حتما شرکت میکنن.
اون حس خوش گذروندن و همچنین اجرای بسیار عالی هوروش بند در این سالن واقعا خوب بود.
یکی از بهترین کنسرت هایی که تونستم شرکت کنم همینجا بود.
و توی این کنسرت ممکنه برخی دیگر از هنرمندان هم شرکت کنن توی این کنسرتی که من بودم چندنفر از هنرمندان نیز بودند شب بسیار خوب و خاطره انگیزی بود.
بهتون توصیه میکنم حتما به کیش سفر کنید به دلیل جاذبه های عالی و همچنین اگر کنسرتی برگزار شد حتما شرکت کنید.
برای خرید بلیط کنسرت های کیش با ما تماس بگیرید.
بلیط کنسرت کیش محمد علیزاده
بلیط کنسرت کیش بهنام بانی 
بلیط کنسرت کیش حمیدهیراد
بلیط کنسرت کیش امیدحاجیلی
بلیط کنسرت کیش محسن یگانه
بلیط کنسرت کیش محسن ابراهبم زاده
بلیط کنسرت کیش احسان خواجه امیری
بلیط کنسرت کیش حامد همایون
بلیط کنسرت کیش ماکان بند
بلیط کنسرت کیش رضا شیری 
بلیط کنسرت کیش شهاب مظفری



موافقین ۰ مخالفین ۰